2013年3月10日 星期日

【Day 314】

今天是在海外生活的第314天。是時候規畫回家的行程表了,怎樣的路線圖才是最平靚正的?海路陸路還是空路?我真他媽的毫無頭緒!或者我該再試試截乘順風車吧。
爸媽哥嫂波娃多寶,我念你們,我謝你們,我愛你們,我一切安好!

Today is D314 of my trip. It's about time to setup an itinerary for the way back home. What would be the cheapest and easiest way to go? By Sea by Land or by Air? I have abso-fucking-lutely no idea! Perhaps it'd better for me to thumb a ride again.

My family, I love you all.

沒有留言:

張貼留言